De server waar ik mijn afbeeldingen host is zo nu en dan uit de lucht.

Het is een gratis ftp server, en ik word er moe van dat hij steeds uit de lucht is. Ik zoek nog bezige bloggers.. post een comment als je interesse hebt

24 jul 2008

YOOWALK

Loop in een virtueel flash dorpje met allemaal zogenaamde "walksites" met bekende sites als google, ebay, yahoo enzovoort...
Je kunt de huisjes binnen lopen en de websites in 3d bekijken, en als je je gratis registreert bij YOOWALK kun je een eigen gepersonaliseerde avatar maken, en chatten met andere gebruikers.
Het is vanuit iedere webbrowser toegankelijk en je hoeft niets te downloaden om het te gebruiken.
Dit moet het begin zijn van het toekomstige Web 3.0

(als je het mij vraagt allemaal een tikkeltje overdreven, hou het voor mij maar bij het gewone normale en overzichtelijke internet in 2d)

Geen opmerkingen:

Click here to translate WvWPage to english!