De server waar ik mijn afbeeldingen host is zo nu en dan uit de lucht.

Het is een gratis ftp server, en ik word er moe van dat hij steeds uit de lucht is. Ik zoek nog bezige bloggers.. post een comment als je interesse hebt

26 aug 2008

Libanees meisje dat kristallen tranen huilt?!

Volgens het verhaal gaat het zo:

Sinds 1996 kwamen er enkele maanden lang, kleine kristallen uit de ogen van het twaalfjarig Libanese meisje Hasnah Mohamed Meselmani.
Tijdens een verblijf van twee weken in de kliniek van oogarts dr. Araji
bleven er maar kristallen uit komen, scherp genoeg om papier mee te snijden, maar zonder het oog te beschadigen., en ze voelde geen pijn.
Zeven keer per dag kwamen er kristallen te voorschijn.



(beetje een HOAX als je het mij vraagt)

Geen opmerkingen:

Click here to translate WvWPage to english!